Plan posiłków - dieta bezglutenowa

Żywienie » Plan posiłków - dieta bezglutenowa

Poniedziałek:

Śniadanie:

Herbata, pieczywo bezglutenowe, masło roślinne, jajecznica ze szczypiorkiem (jaja „0” /”1”), wędlina bezglutenowa, pomidor.

Obiad:

I danie: Zupa brukselkowa (bezpieczna).

II danie: Potrawka z kurczaka (bezpieczna), ryż brązowy, marchew z groszkiem na ciepło.

Podwieczorek:

Pieczywo bezglutenowe z masłem roślinnym, owoc.

Wtorek:

Śniadanie:

Herbata owocowa, kasza jaglana z owocami suszonymi, pieczywo bezglutenowe, masło roślinne, pasta z ciecierzycy i pomidorów, ogórek zielony.

Obiad:

I danie: Rosół z makaronem bezglutenowym.

II danie: Kotlecik mielony z mięsa wieprzowo-drobiowego (bezpieczny), kasza gryczana z sosem (bezpieczna), buraczki gotowane z jabłkiem i odrobiną cebulki.

Podwieczorek:

Deser ryżowy bezglutenowo-bezmleczny, owoc.

Środa:

Śniadanie:

Herbata ziołowa, kasza jaglana z bananami i kakao, pieczywo bezglutenowe, masło roślinne, wędlina bezglutenowa, ogórek zielony.

Obiad:

I danie: Zupa jarzynowa jesienno-zimowa z wkładką mięsną (bezpieczna)

II danie: Spaghetti bezglutenowe z łososiem w sosie koperkowym (bezpieczne), fasolka szparagowa.

Podwieczorek:

Sonko, owoc.

Czwartek:

Śniadanie:

Herbata owocowa, kasza jaglana z rodzynkami, jabłkiem i cynamonem, pieczywo bezglutenowe, masło roślinne, pasta jajeczna ze szczypiorkiem, pomidor.

Obiad:

I danie: Zupa selerowa (bezpieczna).

II danie: Klopsiki drobiowe w sosie (bezpieczne), kasza gryczana, surówka pekińska z pomidorem i ogórkiem.

Podwieczorek:

Muffinki (bezpieczne), owoc.

Piątek:

Śniadanie:

Herbata owocowa, płatki bezglutenowe z mlekiem ryżowym, pieczywo bezglutenowe, masło roślinne, pasta z tuńczyka z ogórkiem konserwowym, sałata.

Obiad:

I danie: Zupa pomidorowa z kaszą jaglaną (bezpieczna).

II danie: Kotleciki jajeczne (bezpieczne), ziemniaki, sałata z sosem vinegret.

Podwieczorek:

Kaszka kukurydziana z rodzynkami, owoc.