Renata Jagodzińska-Prałat
Placówki i kadra » Nasza kadra » Nauczyciele wspomagający i terapeuci » Renata Jagodzińska-Prałat
Wicedyrektor Przedszkola w Plewiskach.Neurologopeda. W Szkółce Małego Dziecka prowadzi terapię neurologopedyczną i logopedyczną. W swojej pracy wykorzystuje interdyscyplinarną wiedzę oraz holistyczne i indywidualne podejście do dziecka. Specjalizuję się w diagnostyce i terapii zaburzeń mowy. Absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Wydziale Nauk Społecznych. Ukończyła studiach podyplomowe: nauczanie początkowe i wychowanie przedszkolne, a także oligofrenopedagogikę. Swoją ścieżkę edukacyjną kontynuowała i rozwijała swoje zainteresowania na studiach podyplomowych na kierunku logopedia oraz neurologopedia.
Ukończyła kursy:
- Metoda Krakowska, - Terapia Neurobiologiczna,
- Karta Oceny Logopedycznej Dziecka (KOLD),
- Indywidualna Stymulacja Słuchu Johansen IAS,
- Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego Metodą NEUROFLOW AKTYWNY TRENING SŁUCHOWY,
- Strategiczne postępowania logopedyczne w terapii aplikatorami wieloigłowymi DR. LYAPKO – AWI,
- Elastyczny Terapeutyczny Taping w neurologopedii,
- Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii - podejście praktyczne,
- Strategiczne metody usprawniania głosek,
- Zaburzenie połykania u dzieci i dorosłych. Usprawnianie,
- Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji (pochodzenia korowego), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo,
- I i II stopień technologii eyetrackingu,
- Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy. Dysfunkcje i ich wpływ na rozwój komunikacji słowno - językowej,
- Terapia ręki, kurs I i II stopnia.
- Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania,
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji,
- Metody Wywoływania Głosek,
- Alalia (SLI opóźniony rozwój mowy),
- Stymulacje mechanizmów lewopółkulowych,
- Ćwiczenia funkcji wzrokowych,
- Ćwiczenia funkcji słuchowych,
- Praca z dzieckiem autystycznym,