Beata Ciżewska
Placówki i kadra » Nasza kadra » Nauczyciele wspomagający i terapeuci » Beata Ciżewska
Logopeda dyplomowany, ukończyła pięcioletnie studia magisterskie na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku Pedagogika Pracy Socjalnej i Resocjalizacyjnej, dwuletnie studia podyplomowe na kierunku Pedagogika Ogólna i Szkolna oraz dwuletnie studia podyplomowe na kierunku Logopedia i Glottodydaktyka, a także kolejne studia podyplomowe - Surdologopedia. Jako logopeda pracuje od 2014 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w przedszkolu integracyjno-terapeutycznym pracując z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami i dziećmi neurotypowymi. Od 2016 roku pracuje również w poradni, gdzie zajmuje się terapią dzieci z niedosłuchem. W szkółce Małego Dziecka pracuje jako logopeda.
Ukończone kursy i szkolenia:
- „Efektywne metody terapii rotacyzmu”,
- „Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego,
- Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej",
- Komunikacja wspomagająca PECS poziom I i II,
- "Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo -tonalnej",
- „Sygmatyzm właściwy tj. wymowa międzyzębowa, sygmatyzm boczny, itd. – efektywne postępowanie logopedyczne”,
- „Skuteczne metody logopedyczne w wybranych problemach dyslalii”,
- „Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania prof. Jagody Cieszyńskiej”,
- „Wczesna diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju językowego. Programowanie rozwoju języka”,
- „Kocham czytać- wczesna nauka czytania,
- Warsztaty: Diagnoza i terapia ryzyka dysleksji dzieci w wieku przedszkolnym,
- Warsztaty: Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem terapii ręki,
- Warsztaty: Wspieranie rozwoju Integracji Sensorycznej w warunkach przedszkolnych i domowych,
- Kurs „ Współpraca z rodzicami. Praca z rodzicem trudnym”,
- Kurs: Komunikacja interpersonalna,
- „Metody pracy z dzieckiem z autyzmem”,
- Jak pomagać dzieciom z opóźnionym rozwojem mowy i z innymi trudnościami komunikacyjnymi pochodzenia centralnego? Terapia psychomotoryczna wg. M. Procus i M. Block jako propozycja pomocy dla dzieci z trudnościami w mowie oraz zaburzeniami psychomotorycznymi w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Uzasadnienie neurofizjologiczne,
- Warsztat: Jak rozwijać mowę u dzieci z zaburzeniami rozwoju? Wczesna diagnostyka, profilaktyka i terapia logopedyczna dzieci w wieku 0-3 lat,
- „Z muchą na luzie ćwiczymy buzie” czyli jak wspierać rozwój mowy dziecka z wykorzystaniem edukacyjnej literatury dla dzieci,
- Szkolenie: „Seplenienie: szereg szumiący, syczący i ciszący.” Instytut Edukacji Logopedycznej,
- Szkolenie: Wykorzystanie oprogramowania MÓWik w terapii i życiu codziennym osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi,
- Kurs Metody Johansena IAS z zakresu teorii, diagnostyki i treningu dziecka z problemami w obrębie zaburzeń przetwarzania słuchowego, który nadaje tytuł providera- terapeuty.