Plan posiłków - dieta zwykła

Żywienie » Plan posiłków - dieta zwykła

Poniedziałek:

Śniadanie:

Kawa inka z mlekiem, pieczywo razowe, masło, jajecznica ze szczypiorkiem (jaja „0” /”1”), wędlina, pomidor.

Obiad:

I danie: Zupa brukselkowa.

II danie: Potrawka z kurczaka, ryż brązowy, marchew z groszkiem na ciepło.

Podwieczorek:

Bułka orkiszowa (1/2) z masłem, owoc.

Wtorek:

Śniadanie:

Herbata owocowa, kasza jaglana z owocami suszonymi, pieczywo razowe, masło, pasta z ciecierzycy i pomidorów, ogórek zielony.

Obiad:

I danie: Rosół z makaronem pełnoziarnistym.

II danie: Kotlecik mielony z łopatki wieprzowej, kasza gryczana z ciemnym sosem, buraczki gotowane z jabłkiem i odrobiną cebulki.

Podwieczorek:

Jogurt naturalny, owoc.

Środa:

Śniadanie:

Herbata ziołowa, kasza jaglana z bananami i kakao, pieczywo razowe, masło, twarożek z kiełkami.

Obiad:

I danie: Zupa jarzynowa jesienno-zimowa z wkładką mięsną

II danie: Spaghetti pełnoziarniste z łososiem w sosie śmietanowym, fasolka szparagowa.

Podwieczorek:

Sonko, owoc.

Czwartek:

Śniadanie:

Herbata owocowa, owsianka z rodzynkami, jabłkiem i cynamonem, pieczywo razowe, masło, pasta jajeczna ze szczypiorkiem, pomidor.

Obiad:

I danie: Zupa selerowa.

II danie: Klopsiki drobiowe w sosie musztardowym, kasza jęczmienna, surówka pekińska z pomidorem i ogórkiem.

Podwieczorek:

Muffinki, owoc.

Piątek:

Śniadanie:

Herbata owocowa, płatki musli z mlekiem, pieczywo razowe, masło, pasta z tuńczyka z ogórkiem konserwowym, sałata.

Obiad:

I danie: Zupa pomidorowa z kaszą jaglaną.

II danie: Kotlety jajeczne, ziemniaki, sałata z sosem jogurtowym.

Podwieczorek:

Kaszka manna z rodzynkami, owoc.