Plan posiłków - dieta bezmleczna

Żywienie » Plan posiłków - dieta bezmleczna

Poniedziałek:

Śniadanie:

Herbata, pieczywo razowe, masło roślinne, jajecznica ze szczypiorkiem (jaja „0” /”1”), wędlina, pomidor.

Obiad:

I danie: Zupa brukselkowa (bezpieczna).

II danie: Potrawka z kurczaka (bezpieczna), ryż brązowy, marchew z groszkiem na ciepło.

Podwieczorek:

Bułka orkiszowa (1/2) z masłem roślinnym, owoc.

Wtorek:

Śniadanie:

Herbata owocowa, kasza jaglana z owocami suszonymi, pieczywo razowe, masło roślinne, pasta z ciecierzycy i pomidorów, ogórek zielony.

Obiad:

I danie: Rosół z makaronem pełnoziarnistym.

II danie: Kotlecik mielony z mięsa wieprzowo-drobiowego, kasza gryczana z sosem, buraczki gotowane z jabłkiem i odrobiną cebulki.

Podwieczorek:

Deser ryżowy bezmleczny, owoc.

Środa:

Śniadanie:

Herbata ziołowa, kasza jaglana z bananami i kakao, pieczywo razowe, masło roślinne, wędlina, ogórek zielony.

Obiad:

I danie: Zupa jarzynowa jesienno-zimowa z wkładką mięsną (bezpieczna)

II danie: Spaghetti pełnoziarniste z łososiem w sosie koperkowym, fasolka szparagowa.

Podwieczorek:

Sonko, owoc.

Czwartek:

Śniadanie:

Herbata owocowa, owsianka z rodzynkami, jabłkiem i cynamonem, pieczywo razowe, masło roślinne, pasta jajeczna ze szczypiorkiem, pomidor.

Obiad:

I danie: Zupa selerowa (bezpieczna).

II danie: Klopsiki drobiowe w sosie (bezpieczne), kasza jęczmienna, surówka pekińska z pomidorem i ogórkiem.

Podwieczorek:

Muffinki (bezpieczne), owoc.

Piątek:

Śniadanie:

Herbata owocowa, płatki musli z mlekiem ryżowym, pieczywo razowe, masło roślinne, pasta z tuńczyka z ogórkiem konserwowym, sałata.

Obiad:

I danie: Zupa pomidorowa z kaszą jaglaną (bezpieczna).

II danie: Kotlety jajeczne, ziemniaki, sałata z sosem vinegret.

Podwieczorek:

Kaszka kukurydziana z rodzynkami, owoc.